The James-centric episodes ends with a Mon-el centric plot and I feel like that’s a pretty good summary of how Supergirl season two has gone
bloodyshadow1 bunu beğendi
likeiwouldbedoinghomework bunu beğendi
saantanico bunu beğendi
arielellenrps bunu beğendi
okayygigi bunu beğendi
tiny-kra-ken bunu beğendi
lilwitchguard bunu beğendi
notacolorfullesbian bunu bathtimefunduck kullanıcısından yeniden blogladı
crystaltrini bunu beauslionett kullanıcısından yeniden blogladı
rsting-sadface bunu beğendi
notacolorfullesbian bunu beğendi
nostalgic-bookworm bunu breathofthedice kullanıcısından yeniden blogladı
nostalgic-bookworm bunu beğendi
lesbianhoffmans bunu beğendi
farmstands bunu beğendi
guavum bunu beğendi
rawreffles bunu beğendi
assumptionislanddaygecko bunu beğendi