Supergirl Season 1 — “I’m not Superman’s cousin. I’m Supergirl. And if I’m going to be defined, it’s going to be by my victories and my losses. No one else’s.”
understatedme bunu beğendi
homelessbox bunu beğendi
n0t4p4nd4 bunu beğendi
leopard82 bunu beğendi
perfectly-disfunctional bunu beğendi
michcognito bunu beğendi
hardcore-tea-drinker bunu mikysan94 kullanıcısından yeniden blogladı
mikysan94 bunu jaxson-v kullanıcısından yeniden blogladı
mikysan94 bunu beğendi
jaxson-v bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
jaxson-v bunu beğendi
moon-mia bunu beğendi
right-downtherabbithole bunu beğendi
supercorp35 bunu beğendi
lil-angel-scientist bunu beğendi
mysticalqueenkryptonite bunu beğendi
mikereads bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
mikereads bunu beğendi
stargazedlilly bunu beğendi
attyexcalibur bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
attyexcalibur bunu beğendi
alexanderkomtrikru bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
alexanderkomtrikru bunu beğendi
greenlight bunu pepcidac kullanıcısından yeniden blogladı
i-just-reblog-stuff bunu pepcidac kullanıcısından yeniden blogladı
i-just-reblog-stuff bunu beğendi
Bunu pepcidac gönderdi