lenaluhor:

Supergirl Season 1                                                                                                                                       —                    “I’m not Superman’s cousin. I’m Supergirl. And if I’m going to be defined, it’s going to be by my victories and my losses. No one else’s.”

  1. hardcore-tea-drinker bunu mikysan94 kullanıcısından yeniden blogladı
  2. mikysan94 bunu jaxson-v kullanıcısından yeniden blogladı
  3. jaxson-v bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  4. mikereads bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  5. takemybreath-away bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  6. agentsofniceentrances bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  7. who-is-this-person şöyle dedi: I miss season 1…
  8. attyexcalibur bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  9. bitterlime13 bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  10. alexanderkomtrikru bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  11. thankfullyimgay bunu luthorzor-els kullanıcısından yeniden blogladı
  12. luthorzor-els bunu pepcidac kullanıcısından yeniden blogladı
  13. greenlight bunu pepcidac kullanıcısından yeniden blogladı
  14. i-just-reblog-stuff bunu pepcidac kullanıcısından yeniden blogladı
  15. Bunu pepcidac gönderdi
lauraholliis