ronesweasley:

                    A wizard. A good one, I’d wager, once you’re trained up.
                                    No, you’ve made a mistake. I mean…
                     I can’t be a wizard. I mean, I’m just Harry. Just Harry.

  1. jessaminehale bunu ronesweasley kullanıcısından yeniden blogladı
  2. hellhathfury bunu harrypotterdailly kullanıcısından yeniden blogladı
  3. prophecy-auror bunu potterswheeezy kullanıcısından yeniden blogladı
  4. potterswheeezy bunu xenophilius-blog1 kullanıcısından yeniden blogladı
  5. regulusvmalfoy bunu shrlocks kullanıcısından yeniden blogladı
  6. i-cant-be-a-wizard bunu shrlocks kullanıcısından yeniden blogladı
  7. guccixcalum bunu shrlocks kullanıcısından yeniden blogladı
  8. roseymay bunu shrlocks kullanıcısından yeniden blogladı
  9. hobbitorwizardorwhat bunu klaushargreeveses kullanıcısından yeniden blogladı
  10. ikgai bunu ronesweasley kullanıcısından yeniden blogladı
  11. inej-ghafaz bunu celmmings kullanıcısından yeniden blogladı
  12. matski09 bunu xenophilius-blog1 kullanıcısından yeniden blogladı
  13. fbhp bunu xenophilius-blog1 kullanıcısından yeniden blogladı
  14. findserendipity-blog1 bunu malfoys kullanıcısından yeniden blogladı
  15. Bunu ronesweasley gönderdi
lauraholliis